Reklamace & vrácení

JAK REKLAMOVAT NEBO VRÁTIT PRODUKT

 

  1. Vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete na email reklamace@paon.cz  - formulář nemusí být podepsaný, potřebujeme ho zaslat pouze vyplněný.           Ke stažení REKLAMAČNÍ LIST 
  2. Pokud nám chcete zboží předat tak, že nám ho přinesete do naší showroom/kanceláře v Karlíně, tak formulář přineste vytisknutý a podepsaný s sebou. //Pokud nám chcete zboží zaslat poštou, tak podepsaný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu (Andrea Kopalová, Lucemburská 6, Praha 3)

  3. Vadné produkty měníme za nový kus stejného druhu nebo vracíme peníze jako dobropis.
  4. Reklamace bude provedena do 30 dní ode dne uplatnění reklamace. 
  5. Výměna je možná do 14 dní nebo na základě dohody.