Jak nakupovat a reklamovat

JAK NAKUPOVAT 

  1. Vyberte si produkt, který Vás okouzlil a chcete si ho koupit!
  2. Zvolte správnou barvu a velikost (pokud si nejste jisti velikostí, podívejte se na velikostní tabulku (klikněte na odkaz PRODUKT), nebo nám napište na info@paon.cz!)
  3. Přidejte zboží do košíku!
  4. Pokud máte už vybráno, přejděte ke košíku.
  5. Uvidíte všechny produkty, které jste si do košíku dali, můžete zde upravovat jejich množství.
  6. Pokud máte vše, klikněte na "pokračovat".
  7. Na další stránce zadejte zemi doručení, zvolte způsob dopravy a platby. 
  8. Pokud máte vše navoleno stiskněte "pokračovat" a na další stránce zadejte veškeré potřebné údaje k doručení vámi vybraných produktů a nezapomeňte i zakliknout důležirá políčka. 

 

JAK REKLAMOVAT

  1. Vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete na email reklamace@paon.cz  - formulář nemusí být podepsaný, potřebujeme ho vyplněný.  Ke stažení REKLAMAČNÍ LIST 
  2. Pokud nám chcete zboží předat tak, že nám ho přinesete do naší showroom/kanceláře v karlíně, tak formulář přineste vytisknutý a podepsaný s sebou. //Pokud nám chcete zboží zaslat poštou, tak podepsaný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu (Andrea Kopalová, Lucemburská 6, Praha 3)

  3. Vadné produkty měníme za nový kus stejného druhu nebo vracíme peníze jako dobropis.
  4. Reklamace bude provedena do 30 dní ode dne uplatnění reklamace. 
  5. Výměna je možná do 14 dní (poštové platíme my) nebo na základě dohody.